1500 dostępnych wizyt 1500 dostępnych wizyt
3788 lekarzy 3788 lekarzy
1800 badań i usług 1800 badań i usług
Strefa wyjątkowych ofert Strefa wyjątkowych ofert
Mediclub

Psycholog (osoby z problemem niepłodności) - konsultacja telemedyczna

Konsultacja psychologa dla pacjentów w trakcie leczenia niepłodności. Interewncja kryzysowa i wspracie psychologiczne.

150,00 zł Mediclub logo Mediclub logo 142,50 zł

  • Opis usługi
  • Zakres telekonsultacji
Opis usługi

Konsultacja telemedyczna jest świadczona tylko dla pacjentów przebywających aktualnie na terenie Polski.Porada psychologa dla pacjentów w trakcie leczenia niepłodności.

Diagnozowanie i leczenie niepłodności bywa źródłem silnego stresu, zwłaszcza gdy starania o dziecko trwają od wielu miesięcy lub wręcz lat, a relacje między partnerami nie zawsze układają się po ich myśli (np. odczuwają brak wsparcia lub mają trudności z komunikowaniem swoich uczuć i potrzeb). Rozmowa z psychologiem to dla wielu par pierwszy krok do odzyskania równowagi emocjonalnej i do poprawienia wzajemnych stosunków.

W ramach konsultacji odbywa się rozmowa z doświadczonym specjalistą. Dla wielu par jest to moment, w którym na nowo budzi się w nich nadzieja na pomyślne zakończenie leczenia. Dzięki poradom i wsparciu psychologa uczą się, jak poradzić sobie z trudnymi emocjami, jak komunikować się z partnerem i jak dbać o związek, by ten – mimo trudności – przetrwał.

Drogi Pacjencie/Droga Pacjentko,

z konsultacji telemedycznej może skorzystać każda osoba pełnoletnia, bez względu na wcześniejszą historię leczenia. Należy jednak pamiętać, iż rezerwując taką usługę, kupujesz konsultację telemedyczną, a nie wizytę w konkretnej klinice leczenia niepłodności InviMed. Miasta, które wyświetlają się w powyższej informacji, wskazują jedynie miejsce pracy lekarza.

Usługi medyczne świadczone są przez klinikę InviMed w formie telemedycznej w okresie występowania stanu epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2. Zastrzegamy sobie jednak prawo zmiany sposobu ich udzielania w przypadku, gdy stan epidemii ustanie lub gdy w konkretnym przypadku względy medyczne uzasadniać będą konieczność bezpośredniego kontaktu z Pacjentem.

Pozostałe istotne informacje:

  1. Po zaksięgowaniu wpłaty za konsultację, konsultant infolinii klinik leczenia niepłodności InviMed skontaktuje się, korzystając ze wskazanego w formularzu rejestracyjnym numeru telefonu, w celu zarezerwowania terminu konsultacji telefonicznej lub jej potwierdzenia, jeśli termin został zarezerwowany wcześniej.
  2. Godzina zarezerwowanej konsultacji telefonicznej jest orientacyjna – psycholog będzie kontaktował się w przedziale +/- 15 minut od godziny wskazanej konsultacji.
  3. Połączenie telefoniczne inicjuje psycholog, który podejmie trzy próby połączenia w odstępie 1-2 minut z zastrzeżonego numeru. W przypadku utraty połączenia, psycholog ponownie wykona próbę nawiązania rozmowy telefonicznej.
  4. Jeśli Pacjent nie przełoży lub nie odwoła konsultacji oraz kiedy psychologowi trzykrotnie nie uda się nawiązać połączenia, konsultację uznaje się za odbytą, co oznacza brak możliwości zwrotu środków wpłaconych celem odbycia konsultacji.
  5. W ramach konsultacji telefonicznej psycholog udziela informacji i zaleceń dotyczących jedynie Pacjenta, dla którego została zarezerwowana usługa.
Zakres telekonsultacji