1500 dostępnych wizyt 1500 dostępnych wizyt
3788 lekarzy 3788 lekarzy
1800 badań i usług 1800 badań i usług
Strefa wyjątkowych ofert Strefa wyjątkowych ofert
Mediclub

Regulamin Integracji B2C

Regulamin Integracji B2C

 

  1. Wstęp

Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania Integracji Medistore, której celem jest integracja platformy Medistore z Placówkami Medycznymi, co umożliwi Klientowi platformy Medistore wyszukiwanie oraz zakup usług medycznych (wizyt lekarskich) oferowanych przez Placówki Medyczne korzystające z systemu OSOZ jako platformy integracyjnej.

Regulamin nie stanowi Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną, w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Kwestie nieuregulowane w regulaminie, w tym kwestie dotyczące przetwarzania danych osobowych, są uregulowane w umowach pomiędzy Medicover a Placówkami Medycznymi.

  1. Definicje :
  • Medicover - Medicover sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000021314, NIP: 525-15-77-627.
  • Medistore – platforma sprzedaży online dedykowana użytkownikom B2C prowadzona przez Medicover.
  • Klient – użytkownik indywidualny platformy Medistore.
  • Placówka Medyczna – podmiot leczniczy sprzedający usługi medyczne Klientowi, korzystający z systemu medycznego zintegrowanego z OSOZ.
  • OSOZ – Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia udostępniający serwisy informatyczne umożliwiające elektroniczną wymianę danych. Operatorem platformy OSOZ jest KAMSOFT S.A. z siedzibą w Katowicach.
  • Karta Pacjenta Technicznego – Indywidualny numer karty identyfikujący Pacjenta Technicznego w systemie Placówki Medycznej na potrzeby rezerwacji technicznej.
  • Pacjent Techniczny - konto identyfikowane przy pomocy Karty Pacjenta Technicznego na które umawiane są wizyty po umieszczeniu ich w koszyku sklepu Medistore na okres związany z oczekiwaniem na zapłatę Klienta. Wizyty rejestrowane na koncie Pacjenta Technicznego są transferowane na Klienta po opłaceniu zamówienia, lub - nieopłacone - są anulowane po 40 minutach od umieszczenia ich w koszyku.
  • Szyfrowanie – metoda szyfrowania danych osobowych Klienta na potrzeby transferu wizyty wykonywana przez moduł integracyjny.
  1. Zasady współdziałania Integracji B2C z systemem Placówki Medycznej
  2. Klient wyszukuje wizytę zgodną z jego potrzebą medyczną na platformie Medistore.
  3. Medistore za pomocą OSOZ pobiera informację o wolnych wizytach Placówek Medycznych udostepniających wizyty w Medistore.
  4. Medistore prezentuje dostępne wizyty Klientowi.
  5. Klient za pomocą Medistore rezerwuje wybrany termin umieszczając go w koszyku.
  6. Medistore rezerwuje w systemie Placówki Medycznej wizyty danymi Pacjenta Technicznego.
  7. Klient za pomocą Medistore uzupełnia dane transakcji (dane osobowe oraz kontaktowe).
  8. Klient za pomocą bramki płatności opłaca transakcję.
  9. Medistore anuluje zarezerwowaną wizytę tymczasową.
  10. Medistore rezerwuje wizytę zaszyfrowanymi danymi Klienta.
  11. Zakres integracji realizowany po stronie Medistore:
  12. Wyszukanie dostępnego terminu wizyty.
  13. Rezerwacja wizyty.
  14. Usunięcie wizyty.
  15. Inne zasady
  16. Medistore jest odpowiedzialny za efektywne wyświetlanie terminów wizyt udostępnianych przez Placówkę Medyczną. Jego zadaniem jest zapewnienie sprawnej organizacji procesu umawiania wizyt dla pacjentów.
  17. Medistore pośredniczy w transakcji oraz realizacji płatności, nie będąc jej stroną.
  18. Do transakcji dochodzi pomiędzy Placówką Medyczną a Klientem.
  19. Placówka Medyczna posiada umowę pośrednictwa sprzedaży z Medistore, OSOZ nie bierze udziału w części transakcyjnej.
  20. Placówka Medyczna korzystająca z OSOZ może dobrowolnie zdecydować się na udostępnienie grafików w Medistore i aktualizacje terminarzy lekarzy za co ponosi opłatę zgodną z cennikiem OSOZ
  21. Placówka Medyczna jest odpowiedzialna za zarządzanie usługami Placówki Medycznej dostępnymi w serwisie Medistore.
  22. Placówka Medyczna jest odpowiedzialna za zarządzanie ofertą dostępnych produktów, w tym aktualnością danych produktów oraz cen.
  23. Placówka Medyczna odpowiada za rozróżnienie wizyt opłaconych oraz nieopłaconych wyświetlanych w ramach swojego systemu medycznego:
  24. Nieopłacone zamówienie: oznacza, że dokonano rezerwacji wizyty na Pacjenta Technicznego, lecz pacjent nie dokonał opłaty w określonym czasie. Nieopłacona wizyta zostaje automatycznie anulowana przez Medistore po upływie 40 minut.
  25. Opłacone zamówienie: oznacza, że Klient dokonał rejestracji oraz opłacił zakup. W komentarzu do wizyty dostępne są informacje takie jak numer zamówienia, kwota sprzedaży usługi oraz kod usługi (jeżeli został podany w repozytorium produktów).
  26. Medistore umożliwia sprzedaż wyłącznie poprawnie skonfigurowanych wizyt pochodzących z terminarza systemu medycznego Placówki Medycznej udostępnianych przy wykorzystaniu OSOZ.
  27. Placówka Medyczna ma możliwość zarządzania sprzedażą poprzez wgląd do wykonanych zamówień oraz sprzedaż przez panel administratora usług, wizyt oraz produktów
  28. Medistore nie ponosi odpowiedzialności za poprawność działania funkcjonalności udostępniania terminów przez Placówkę Medyczną w zakresie dostępności i aktualności grafików
  29. Zmiana Regulaminu
  30. Medicover zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych powodów, którymi są w szczególności :
  • zmiana polityk i wytycznych mających na celu dostosowanie do aktualnie prowadzonej działalności lub przeciwdziałanie nadużyciom,
  • zwiększenie bezpieczeństwa Serwisu,
  • zmiana zakresu świadczonych Usług,
  • zmiana przepisów prawa mająca wpływ na treść Regulaminu lub działalność Medicover prowadzoną w ramach Serwisu
  1. Zmiany do Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich publikacji.
  2. Aktualna treść Regulaminu jest dostępna na stronie: