FAQ - najważniejsze pytania i odpowiedzi

1. Czy za wizytę/usługę w Medistore mogę zapłacić na miejscu kartą lub gotówką?

Płatność w Medistore dokonywana jest wyłącznie online. Jest to szybka i wygodna forma płatności. Na stronie sklepu dostępne są przelewy bankowe oraz szybkie przelewy. 

2. Czy mogę wykupić wizytę/usługę dla kogoś innego? Jeśli tak to jak to zrobić?

Jak najbardziej tak! Po zalogowaniu do swojego konta  wystarczy w zakładce „Beneficjenci” podać dane osoby, która będzie korzystać z usługi

3. Nie mogę zalogować się do konta, dlaczego?

  • Zdarza się, że przeglądarka ulega chwilowej awarii - spróbuj odświeżyć stronę logowania i wpisać ponownie hasło i login
  • Sprawdź, czy masz wyłączony CAPS LOCK na klawiaturze.
  • Upewnij się, że zaznaczaczyłeś/aś pole „Nie jestem robotem” i wybierz odpowiednie pola graficzne – zgodnie z pytaniem (np. „zaznacz samochody” – wybierz wszystkie te obrazki, na których widnieje samochód)

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła lub pojawia się kilkukrotnie napis „Nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło”, możesz skorzystać z opcji ustalenia nowego hasła klikając na link „nie pamiętasz hasła?” Na adres mailowy podany w trakcie rejestracji otrzymasz wiadomość umożliwiającą ustawienie nowego hasła.

logowanie medistore

4. Czy mogę otrzymać fakturę na firmę?

Nie ma możliwości wystawienia faktury na firmę za zakupy dokonane w Medistore. Faktury są wystawiane wyłącznie na osobę dokonującą zakupu.

5. Czy jak kupię abonament to będzie on aktywny od jutra?

W przypadku abonamentów aktywacja pakietu medycznego następuje z dniem 1 dnia kolejnego miesiąca. Dla zakupów dokonanych w ciągu pierwszych 7 dni danego miesiąca istnieje możliwość aktywacji z początkiem tego miesiąca – aby skorzystać z takiej aktywacji wystarczy wysłać wniosek o aktywację.   – dopisać informację o aktywacji na wniosek

Przykład:

  • Klient kupił abonament „Medium plus” 15 kwietnia, więc data abonament będzie aktywny od 1 maja.
  • Klient kupił abonament 6 kwietnia, może więc wypełnić wniosek o aktywację. W takim wypadku jego pakiet zostanie aktywowany z datą 1 kwietnia.

6. Chciałbym kupić badania laboratoryjne, czy mogę wynik sprawdzić potem w Medistore?

Wyniki większości badań sprawdzisz w:

Aplikacji Mobilnej Medicover

lub

Portalu Pacjenta Medicover OnLine

Pobierz na recepcji dowolnego Centrum Medicover dane do logowania, które są wspólne dla obu rozwiązań i ciesz się możliwością odbioru wyników badań online.

7. Mam abonament z firmy, więc dlaczego wszystkie usługi są odpłatne skoro mam je w pakiecie?

Pacjenci posiadający abonament/ubezpieczenie z ramienia firmy wizyty czy badania mogą umawiać poprzez naszą infolinię, platformę Medicover OnLine bądź Aplikację Mobilną. Medistore jest dedykowany dla osób, które chcą skorzystać z naszych usług odpłatnie (np. nie posiadają abonamentu lub nie obejmuje on daną usługę)

8. Czy idąc na wizytę wykupioną w Medistore muszę mieć ze sobą potwierdzenie zamówienia?

Wszystkie informacje odnośnie zakupu usługi widnieją w systemie. W celu realizacji usługi/wizyty w Centrum Medicover wystarczy okazanie dowodu tożsamości na recepcji. Na jego podstawie nasz pracownik zweryfikuje dane w systemie i przekazuje dalsze informacje.

9. Wykupiłem wizytę/usługę ale nie będę mógł z niej skorzystać, czy odzyskam pieniądze?

W przypadku wyrażenia chęci rezygnacji z zakupionej wizyty/usługi strony mają prawo wypowiedzieć umowę w ciągu 14 dni od dokonania płatności, przy czym dla usług umówionych na określoną datę wypowiedzenie powinno być złożone przed wykonaniem danej usługi medycznej.  W przypadku rezygnacji z zakupionej usługi Klient otrzymuje zwrot na rachunek bankowy do 30 dni.

Szczegóły w regulaminie>>

10. Kupiłem rok temu abonament i bardzo mi się spodobał, jak mogę go przedłużyć?

W celu przedłużenia abonamentu, należy go wykupić jeszcze raz. Można to zrobić poprzez MediStore bądź przez infolinię – 500 900 550.

11. Kupiłem wizytę, ale chciałbym zmienić jej termin – jak mogę to zrobić?

W celu zmiany terminu wizyty skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta Medistore pod numerem 500 900 550

12. Moja babcia ma 68 lat, czy mogę dla niej wykupić abonament?

Posiadamy szeroki zakres pakietów dostępnych dla seniorów. Więcej informacji na temat naszej oferty można uzyskać pod numerem telefonu: 500 900 640 

13. Czy abonamenty dostępne w Medistore to cała oferta abonamentów Medicover?

W Sklepie Medistore dostępne są wybrane abonamenty medyczne. Informacje na temat całej oferty można uzyskać pod numerem 500 900 640

14. Nie chcę mieć już konta w Medistore, jak mogę je usunąć?

Aby usunąć konto Medistore należy skontaktować się telefonicznie pod numer 500 900 550 bądź wysłać prośbę e-dok@medicover.pl. Dezaktywacja konta następuje po uprzednim potwierdzeniu, iż osoba zgłaszająca prośbę jest właścicielem konta.  Usunięcie konta jest bezpłatne.

MediStore.com.pl FAQ - najczęstsze pytania | MediStore